-
دریافت و ارائه گزارش بانکی (گزارش مربوط به گردش 72ساعته اساب از لحظه پرداخت که متعلق به شخص
دانشجو می باشد ) به دانشگاه و انعکاس آن از طریق درخواست کار به صندوق ظرف 48ساعت پاسخگویی می گردد.
-
الف: دان آموختگانی که دارای دفترهه اقساط از سامانه سجاد می باشند مکلف به ارائه اصل اسناد دفترهه های پرداختی به
صندوق رفاه و یا نزدیک ترین دانشگاه محل زندگی خود بوده و از همان جا نیز می توانند مراال تسویه اساب خود را پیگیری
نمایند.
ب: درصورتیکه فی واریزی متعلق به بدهی خوابگاههای مربوط به سال های 1386و 1390و یا فی نقدی که در
سامانه های صندوق ثبت نشده باشد با ارائه اصل فی به دانشگاههای محل تحصیل، ثبت و الصاق آن توسط دانشگاه از طریق
درخواست کار به صندوق ارسال گردد
-
اگر پ از کسر مبلغ از اساب به مدت 72ساعت وجه پرداختی به اساب دان آموخته بازنگردد، می بایست پ از
دریافت صورتحساب(گردش 72ساعته اساب از لحظه پرداخت) و اعصم درگاه پرداخت از طریق ارائه مدارک به دانشگاه محل
تحصیل و تنظیم درخواست کار به صندوق منعک گردد
-
این مورد به طور معمول توسط کارشناسان بررسی شده و ادالامکان رفع اشکال می شهود. در غیهر ایهن صهورت
مراتب به اداره فن آوری اطصعات ارجاع و نتیجه آن به متقایی اعصم می گردد
-
پ از واریز اقساط دفترهه و یا واریز کل بدهی می توانید از قسهمت پورتهال دانشهجویی، بخه تسهویه اسهاب یها
درخواست تسویه را انتخاب و شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایید سپ به تناسب مقطع تحصیلی با اداره رفاه دانشهگاه محهل
تحصیل خود جهت تأیید نهایی تماس بگیرید
-
در صورت اشکال یا قطعی در درگاه بانک تا رفع اشکال صبر کنید. در غیر این صورت از کارت بانکی دیگری استفاده کنید
-
در صورت فارغ التحصیلی در یک مقطع با ورود به پورتال با انتخاب گزینهه پرداختهیهها و پرداخهت دفترههه و سهپ
انتخاب زمان واریز میتوانید بدهی خود را پرداخت نمایید و در صورت هند مقطعی بودن با اسهتفاده از گزینهه خصصهه ویهعیت
مقطع بالاتر، دفترهه اقساط را انتخاب و سپ از طریق پرداخت دفترهه، تعداد اقساط را انتخاب و واریز نمایید
-
1)تماس با شماره تلفن گویای 021-89376000داخلی 2
2 )ثبت درخواست از طریق سایت صندوق، بخش ارتباطات با مسئولین و کارشناسان
-
بنیاد علوی: 83352122 - 021 و 83352170 - 021 ، بنیاد ملی نخبگان: 63478207 - 021 و 63478225 - 021
-
به منظور ترویج و تسهیل امر ازدواج در دوران تحصیل به دانشجویان دانشگاههای دولتی حداکثر تا 18ماه پس از
تاریخ عقد، وام ازدواج تعلق می گیرد و تنها یک نوبت در تمام مقاطع تحصیلی امکان پذیر می باشد
-
پرداخت وام های تحصیلی، شهریه و ضروری به دانشجویان در اولین ترم اضافه، به شرط پر نشدن تعداد نیمسال های
مقرر و سقف مبلغ امکان پذیر است و ضمنا دانشجویان ترم های عادی در اولویت دریافت وام می باشند
-
پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل پس از بهره مندی دانشجویان شهریه پرداز غیر شاغل امکان پذیر
است
-
دانشجو در زمان دریافت وام دانشجویی به کاری که مستلزم دریافت اجرت می باشد، نباید اشتغال داشته باشد.
• دانشجویانی که به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی یا اشتغال تمام وقت در دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی
شاغل می باشند و مشمول بیمه اجباری مستمر و سنوات شده اند، مشمول دریافت وام از صندوق نمی باشند.
• دانشجویانی که دارای بیمه اختیاری و پاره وقت (غیر مستمر) می باشند، می توانند از وام های صندوق بهره مند گردند.
(شامل طلاب حوزه علمیه، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، مدرسین حق
التدریس، بیمه شدگان تحت عنوان حرف و مشاغل آزاد، خویش فرما و زنان خانه دار) .
• پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل در صورت تایید صندوق بلامانع است
-
الف) با کاربری و رمز معاونت وارد سامانه جامع صندوق (فاز )2شده، در قسمت اطلاعات وام، لیست وام مورد نظر را
انتخاب و وارد لیست پرداخت می شوید. سپس گزینه اطلاعات لیست در بانک را انتخاب نموده که وضعیت پرداخت یا عدم
پرداخت لیست توسط بانک نشان داده می شود.
ب) با دسترسی معاونت دانشجویی وارد سامانه جامع صندوق شده از قسمت گزارشگیری، گزارش عملکرد، گزینه وام های
پرداخت شده را انتخاب نموده که طی آن فایل اکسل دانشجویان و اطلاعات پرداخت در اختیار کارشناسان اداره رفاه قرار
خواهد گرفت
-
بعد از تایید تقاضا و بسته شدن لیست وام توسط دانشگاه، حدودا دو هفته زمان برای پرداخت باید در نظر گرفته شود .
ضمنا زمان تایید تقاضا را از کارشناس اداره رفاه دانشگاه پیگیری نمایید
-
باید ابتدا برای اداره بازپرداخت وام جهت درحال تحصیل نمودن هر دو پرونده درخواست کار ارسال گردد و پس از
انجام آن برای کارشناس اداره پرداخت وام جهت ادغام پرونده ها، درخواست کار بفرستد
-
خیر در هنگام ثبت درخواست، نیازی به پرداخت پول و یا بارگزاری فیش واریزی نیست. اما اگر پرونده دانشجو نیازمند رای شورای موارد خاص استان باشد، بعد از بررسی در دانشگاه محل تحصیل پرونده به استان ارجاع مییابد. در این مرحله، دانشجو باید به سامانه سجاد مراجعه کند و با کلیک بر روی کد پیگیری مبلغ 13000 تومان را از طریق درگاه الکترونیک به حساب پشتیبانی سامانه واریز کند تا کارشناس استان بتواند پرونده را رؤیت کند و آن را در شورای موارد خاص استان مطرح نماید. برای دانشجویانی که شرایط پرونده به گونهای است که باید در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفهای مورد بررسی قرار گیرد مانند درخواست افزایش سنوات ترم 7، دانشجو بعد از بررسی پرونده در استان مجدد باید به سامانه سجاد مراجعه کند و مبلغ 25000 تومان را پرداخت کند. بعد از هر مرحله بررسی پرونده در دانشگاه به همان شماره موبایلی که دانشجو در هنگام ثبت نام در سجاد اعلام نموده، پیامک ارسال میشود و دانشجو در جریان بررسی پرونده خود قرار میگیرد.
|
|