در حال بارگذاری ...
شنبه 15 دی 1403

فهرست پرسش های متداول

ثبت سوال جدید
 
← دسته بندی
  • 30- در خصوص اشتغال دانشجویان در زمان دریافت وام توضیح دهید؟
    دانشجو در زمان دریافت وام دانشجویی به کاری که مستلزم دریافت اجرت می باشد، نباید اشتغال داشته باشد.
    • دانشجویانی که به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی یا اشتغال تمام وقت در دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی
    شاغل می باشند و مشمول بیمه اجباری مستمر و سنوات شده اند، مشمول دریافت وام از صندوق نمی باشند.
    • دانشجویانی که دارای بیمه اختیاری و پاره وقت (غیر مستمر) می باشند، می توانند از وام های صندوق بهره مند گردند.
    (شامل طلاب حوزه علمیه، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، مدرسین حق
    التدریس، بیمه شدگان تحت عنوان حرف و مشاغل آزاد، خویش فرما و زنان خانه دار) .
    • پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل در صورت تایید صندوق بلامانع است
    وام
    مخاطب: معاونت دانشجویی و فرهنگی
    دسته بندی موضوع: درخواست
  • 28- از چه طریقی می توان متوجه شد که بانک قرض الحسنه مهر ایران، شهریه دانشجویان را واریز کرده است یا خیر؟
    الف) با کاربری و رمز معاونت وارد سامانه جامع صندوق (فاز )2شده، در قسمت اطلاعات وام، لیست وام مورد نظر را
    انتخاب و وارد لیست پرداخت می شوید. سپس گزینه اطلاعات لیست در بانک را انتخاب نموده که وضعیت پرداخت یا عدم
    پرداخت لیست توسط بانک نشان داده می شود.
    ب) با دسترسی معاونت دانشجویی وارد سامانه جامع صندوق شده از قسمت گزارشگیری، گزارش عملکرد، گزینه وام های
    پرداخت شده را انتخاب نموده که طی آن فایل اکسل دانشجویان و اطلاعات پرداخت در اختیار کارشناسان اداره رفاه قرار
    خواهد گرفت
    شهریه
    مخاطب: معاونت دانشجویی و فرهنگی
    دسته بندی موضوع: درخواست
  • 26- بعد از ارسال پیامک مبنی بر تایید وام برای دانشجو ، چه زمانی وام وی پرداخت می گردد؟
    بعد از تایید تقاضا و بسته شدن لیست وام توسط دانشگاه، حدودا دو هفته زمان برای پرداخت باید در نظر گرفته شود .
    ضمنا زمان تایید تقاضا را از کارشناس اداره رفاه دانشگاه پیگیری نمایید
    پیامک
    مخاطب: معاونت دانشجویی و فرهنگی
    دسته بندی موضوع: درخواست
  • 25- دانشجو در سامانه جامع صندوق (فاز )2دارای دو پرونده می باشد. لطفاً راهنمایی بفرمایید؟
    باید ابتدا برای اداره بازپرداخت وام جهت درحال تحصیل نمودن هر دو پرونده درخواست کار ارسال گردد و پس از
    انجام آن برای کارشناس اداره پرداخت وام جهت ادغام پرونده ها، درخواست کار بفرستد
    صندوق
    مخاطب: معاونت دانشجویی و فرهنگی
    دسته بندی موضوع: درخواست
  • 9- آیا در هنگام ثبت در خواست کمیسیون موارد خاص در سامانه سجاد باید فیش واریز کرد؟
    خیر در هنگام ثبت درخواست، نیازی به پرداخت پول و یا بارگزاری فیش واریزی نیست. اما اگر پرونده دانشجو نیازمند رای شورای موارد خاص استان باشد، بعد از بررسی در دانشگاه محل تحصیل پرونده به استان ارجاع می‌یابد. در این مرحله، دانشجو باید به سامانه سجاد مراجعه کند و با کلیک بر روی کد پیگیری مبلغ 13000 تومان را از طریق درگاه الکترونیک به حساب پشتیبانی سامانه واریز کند تا کارشناس استان بتواند پرونده را رؤیت کند و آن را در شورای موارد خاص استان مطرح نماید. برای دانشجویانی که شرایط پرونده به گونه‌ای است که باید در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مورد بررسی قرار گیرد مانند درخواست افزایش سنوات ترم 7، دانشجو بعد از بررسی پرونده در استان مجدد باید به سامانه سجاد مراجعه کند و مبلغ 25000 تومان را پرداخت کند. بعد از هر مرحله بررسی پرونده در دانشگاه به همان شماره موبایلی که دانشجو در هنگام ثبت نام در سجاد اعلام نموده، پیامک ارسال می‌شود و دانشجو در جریان بررسی پرونده خود قرار می‌گیرد.

موضوعات برگزیده

وام شهریه صندوق سنوات پیغام کرونا بدهی ثبت نام پورتال سجاد کارآموزی پرداخت انتخاب واحد پیامک سنوات مجاز ازدواج ضامن بورسیه کلمه عبور بازپرداخت رمز ادامه تحصیل قسط وجه پرداختی واریزی اشتباه اقساط موبایل بانک صندوق رفاه دانشجویان روزانه مهلت اعتبار تمدید معافیت درخواست ثبت درخواست کمیسیون سامانه سجاد مراحل کمیسیون موارد خاص تک درس معافیت نمره کارآموزی دفاع از پروژه ورود مدارک امتحان در حال تحصیل عدم همخوانی غیبت فراموش
« ۱  ۲
۵ از ۱۷ نتیجه
۲ از ۲ صفحه
نتایج در هر صفحه: ۱۲۲۴۳۶۴۸۶۰