-
فقط برای دانشجویان حادثه دیده در سوانح و تصادفات ، مبتلا به بیماری های خاص و پرهزینه یا فوت و بیماری
خاص و پر هزینه یکی از اعضاء درجه یک دانشجو می بایست فرم رویداد موارد خاص وام ضروری تکمیل و به همراه فاکتور و
اسناد هزینه کرد دانشجو برای صندوق ارسال گردد
-
به دانشجویان دوره های پردیس و الکترونیکی (مجازی) با اعلام درخواست کتبی دانشگاه و موافقت صندوق در صورت
وجود اعتبار مازاد از محل اعتبار تخصیصی به دانشگاه پس از بهره مندی متقاضیان واجد شرایط، در اولویت بعدی وام شهریه
تعلق می گیرد
-
در سامانه جامع صندوق (فاز ،)2در قسمت اطلاعات وام، لیست درخواست وام، نام دانشگاه خود و نوع وام را
انتخاب و درخواست دانشجو را تایید نمایید
-
بعد از ورود به سامانه جامع صندوق (فاز )2در قسمت ثبت اطلاعات، لیست ثبت نام، اطلاعات دانشجو را تایید
نمایید تا برای وی پرونده ایجاد گردد
-
مطابق آیین نامه و قوانین صندوق فقط وام شهریه مشمول دانشجویان نوبت دوم دانشگاه های دولتی- مراکز وابسته
به دستگاه های اجرایی و آموزشکده های فنی حرفه ای و همچنین دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه های پیام نور- غیردولتی و
غیرانتفاعی- جامع علمی کاربردی و آزاد اسلامی می شود
-
دانشجو در زمان دریافت وام دانشجویی به کاری که مستلزم دریافت اجرت می باشد، نباید اشتغال داشته باشد.
• دانشجویانی که به صورت رسمی، پیمانی، قراردادی یا اشتغال تمام وقت در دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی
شاغل می باشند و مشمول بیمه اجباری مستمر و سنوات شده اند، مشمول دریافت وام از صندوق نمی باشند.
• دانشجویانی که دارای بیمه اختیاری و پاره وقت (غیر مستمر) می باشند، می توانند از وام های صندوق بهره مند گردند.
(شامل طلاب حوزه علمیه، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، مدرسین حق
التدریس، بیمه شدگان تحت عنوان حرف و مشاغل آزاد، خویش فرما و زنان خانه دار) .
• پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل در صورت تایید صندوق بلامانع است
-
مطابق آیین نامه و قوانین صندوق، موضوع مشروطی فقط در خصوص وام تحصیلی اعمال می شود به این صورت که
دانشجویی که در یک نیمسال مشروط تحصیلی اعلام شود، در نیمسال بعد مجاز به استفاده از نیمی از مبلغ سقف وام تحصیلی
می باشد و چنانچه در دو نیمسال متوالی مشروط شناخته شود، مجاز به استفاده از وام تحصیلی در نیمسال بعد از آن نخواهد
بود
-
الف) با کاربری و رمز معاونت وارد سامانه جامع صندوق (فاز )2شده، در قسمت اطلاعات وام، لیست وام مورد نظر را
انتخاب و وارد لیست پرداخت می شوید. سپس گزینه اطلاعات لیست در بانک را انتخاب نموده که وضعیت پرداخت یا عدم
پرداخت لیست توسط بانک نشان داده می شود.
ب) با دسترسی معاونت دانشجویی وارد سامانه جامع صندوق شده از قسمت گزارشگیری، گزارش عملکرد، گزینه وام های
پرداخت شده را انتخاب نموده که طی آن فایل اکسل دانشجویان و اطلاعات پرداخت در اختیار کارشناسان اداره رفاه قرار
خواهد گرفت
-
ابتدا دانشجو می بایست از زمان تقاضای وام در پورتال دانشجویی تا تاریخ روز، پرینت گردش حساب خود را دریافت و
پس از محرز شدن عدم واریز پول به حساب وی در دانشگاه، کارشناس اداره رفاه دانشگاه باید فرم نامه برگشت وام برای
صندوق رفاه ارسال نماید
-
باید ابتدا برای اداره بازپرداخت وام جهت درحال تحصیل نمودن هر دو پرونده درخواست کار ارسال گردد و پس از
انجام آن برای کارشناس اداره پرداخت وام جهت ادغام پرونده ها، درخواست کار بفرستد
-
در خصوص دفترخانه باید از طریق درخواست کار نام دفترخانه، حوزه ثبتی، کد دفترخانه، نام سردفتر، آدرس کامل
و تلفن را به طور کامل ارسال تا توسط کارشناس صندوق در سیستم ثبت گردد.
درخصوص شماره حساب بانک نیز طی نامه ای رسمی شماره حساب، شماره شبا و کد شعبه را از طریق اتوماسیون اداری و
یا پست برای صندوق ارسال تا توسط کارشناس صندوق در سیستم ثبت گردد
-
کارشناس اداره رفاه دانشگاه می بایست اطلاعات صحیح دانشجو را همراه با الصاق مستندات آن در پرونده وی در بخش
درخواست کار قرار داده و با انتخاب واحد کنترل مشخصات تحصیلی و یا مشخصات هویتی نوع درخواست را ثبت نهایی نماید
تا برای کارشناس صندوق ارسال گردد
|
|