در حال بارگذاری ...
چهارشنبه 12 دی 1403

فهرست پرسش های متداول | معاونت دانشجویی و فرهنگی

ثبت سوال جدید
 
← دسته بندی
    • 29- وام دانشجوی مشروط به چه صورت می باشد؟
      مطابق آیین نامه و قوانین صندوق، موضوع مشروطی فقط در خصوص وام تحصیلی اعمال می شود به این صورت که
      دانشجویی که در یک نیمسال مشروط تحصیلی اعلام شود، در نیمسال بعد مجاز به استفاده از نیمی از مبلغ سقف وام تحصیلی
      می باشد و چنانچه در دو نیمسال متوالی مشروط شناخته شود، مجاز به استفاده از وام تحصیلی در نیمسال بعد از آن نخواهد
      بود
    • 28- از چه طریقی می توان متوجه شد که بانک قرض الحسنه مهر ایران، شهریه دانشجویان را واریز کرده است یا خیر؟
      الف) با کاربری و رمز معاونت وارد سامانه جامع صندوق (فاز )2شده، در قسمت اطلاعات وام، لیست وام مورد نظر را
      انتخاب و وارد لیست پرداخت می شوید. سپس گزینه اطلاعات لیست در بانک را انتخاب نموده که وضعیت پرداخت یا عدم
      پرداخت لیست توسط بانک نشان داده می شود.
      ب) با دسترسی معاونت دانشجویی وارد سامانه جامع صندوق شده از قسمت گزارشگیری، گزارش عملکرد، گزینه وام های
      پرداخت شده را انتخاب نموده که طی آن فایل اکسل دانشجویان و اطلاعات پرداخت در اختیار کارشناسان اداره رفاه قرار
      خواهد گرفت
    • 27- دانشجو اظهار می دارد که وام به حسابش واریز نشده، لطفاً راهنمایی بفرمایید؟
      ابتدا دانشجو می بایست از زمان تقاضای وام در پورتال دانشجویی تا تاریخ روز، پرینت گردش حساب خود را دریافت و
      پس از محرز شدن عدم واریز پول به حساب وی در دانشگاه، کارشناس اداره رفاه دانشگاه باید فرم نامه برگشت وام برای
      صندوق رفاه ارسال نماید
    • 26- بعد از ارسال پیامک مبنی بر تایید وام برای دانشجو ، چه زمانی وام وی پرداخت می گردد؟
      بعد از تایید تقاضا و بسته شدن لیست وام توسط دانشگاه، حدودا دو هفته زمان برای پرداخت باید در نظر گرفته شود .
      ضمنا زمان تایید تقاضا را از کارشناس اداره رفاه دانشگاه پیگیری نمایید
    • 25- دانشجو در سامانه جامع صندوق (فاز )2دارای دو پرونده می باشد. لطفاً راهنمایی بفرمایید؟
      باید ابتدا برای اداره بازپرداخت وام جهت درحال تحصیل نمودن هر دو پرونده درخواست کار ارسال گردد و پس از
      انجام آن برای کارشناس اداره پرداخت وام جهت ادغام پرونده ها، درخواست کار بفرستد
    • 24- دفترخانه و شماره حساب بانک مورد نظر در سامانه جامع صندوق (فاز )2ثبت نگردیده است . لطفا راهنمایی
      فرمایید؟
      در خصوص دفترخانه باید از طریق درخواست کار نام دفترخانه، حوزه ثبتی، کد دفترخانه، نام سردفتر، آدرس کامل
      و تلفن را به طور کامل ارسال تا توسط کارشناس صندوق در سیستم ثبت گردد.
      درخصوص شماره حساب بانک نیز طی نامه ای رسمی شماره حساب، شماره شبا و کد شعبه را از طریق اتوماسیون اداری و
      یا پست برای صندوق ارسال تا توسط کارشناس صندوق در سیستم ثبت گردد
    • 23-در صورت مغایرت اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای در سامانه جامع صندوق (فاز )2چه اقدامی باید صورت
      پذیرد؟
      کارشناس اداره رفاه دانشگاه می بایست اطلاعات صحیح دانشجو را همراه با الصاق مستندات آن در پرونده وی در بخش
      درخواست کار قرار داده و با انتخاب واحد کنترل مشخصات تحصیلی و یا مشخصات هویتی نوع درخواست را ثبت نهایی نماید
      تا برای کارشناس صندوق ارسال گردد
    • 22-چرا شماره حساب دانشجو با اینکه در سیستم ثبت شده پیغام عدم ثبت یا مغایرت با کد ملی می دهد؟
      با توجه به اتصال سامانه جامع صندوق (فاز )2با بانک تجارت، در صورت مغایرت مشخصات شناسنامه ای ثبت شده
      دانشجو در بانک، یا مسدود بودن شماره حساب وی و یا وجود حساب های قدیمی 9رقمی در سیستم پیغام عدم ثبت نشان
      میدهد که جهت رفع آن دانشجو باید به بانک مراجعه نماید
    • 22-بعد از ثبت نام دانشجو در پورتال، در کدام قسمت سامانه جامع صندوق( فاز )2باید دانشجو را تایید نمود؟
      بعد از ورود به سامانه جامع صندوق (فاز )2در قسمت ثبت اطلاعات، لیست ثبت نام، اطلاعات دانشجو را تایید
      نمایید تا برای وی پرونده ایجاد گردد
    • 21- در هنگام ثبت وام در پورتال توسط دانشجو، پیغام ثبت وام برای دانشجویان شاغل امکان پذیر نیست می دهد.
      لطفا راهنمایی نمایید؟
      مطابق آیین نامه و قانون صندوق رفاه، اعطای وام به جز وام شهریه به دانشجویان شاغل ممنوع می باشد مگر اینکه
      دانشجو نامه استعلام از بیمه خود مبنی بر عدم اشتغال یا زنان خانه دار یا خویش فرما بودن را تهیه و توسط کارشناس اداره
      رفاه دانشگاه از طریق درخواست کار، قسمت کنترل مشخصات تحصیلی، در بخش درخواست وضعیت اشتغال ارسال نماید تا
      توسط کارشناس صندوق مورد بررسی قرار گیرد
    • 20- در صورت فراموش کردن کلمه عبور چه کار باید کرد؟
      پاسخ الف: در پورتال دانشجویی صندوق بخش «کلمه عبور خود را فراموش کرده ام» توسط دانشجو انتخاب و با ثبت کد
      ملی و شماره همراه و انتخاب کلمه عبور جدید، برای دانشجو پیامک می شود.
      پاسخ ب: در صورت عدم ارسال کلمه عبور از طریق سیستم به موبایل دانشجو، به روزرسانی باید توسط کارشناس اداره رفاه
      دانشگاه محل تحصیل از طریق پرونده پورتال دانشجویی صورت پذیرد
    • 19-در هنگام ثبت وام در پورتال دانشجویی با پیغام خطای نداشتن شماره حساب مواجه می شویم؟
      در صورت نداشتن شماره حساب در پرونده دانشجویی، دانشجو قبل از ثبت تقاضای وام های تحصیلی، ضروری،
      مسکن و ویژه دکتری می بایست شماره حساب بانک تجارت به نام خود را برای دانشگاه ارسال نماید. ثبت شماره حساب می
      بایست توسط کارشناس اداره رفاه دانشگاه صورت پذیرد. لازم به ذکر است در صورت تقاضای وام شهریه نیازی به ارسال
      شماره حساب دانشجو نمی باشد

موضوعات برگزیده

وام شهریه صندوق سنوات پیغام کرونا بدهی ثبت نام پورتال سجاد کارآموزی پرداخت انتخاب واحد پیامک سنوات مجاز ازدواج ضامن بورسیه کلمه عبور بازپرداخت رمز ادامه تحصیل قسط وجه پرداختی واریزی اشتباه اقساط موبایل بانک صندوق رفاه دانشجویان روزانه مهلت اعتبار تمدید معافیت درخواست ثبت درخواست کمیسیون سامانه سجاد مراحل کمیسیون موارد خاص تک درس معافیت نمره کارآموزی دفاع از پروژه ورود مدارک امتحان در حال تحصیل عدم همخوانی غیبت فراموش
« ۳  ۴ ۵  ۶ »
۱۲ از ۶۳ نتیجه
۴ از ۶ صفحه
نتایج در هر صفحه: ۱۲۲۴۳۶۴۸۶۰